Byggeriet

Sambygningen mellem hal og klubhus er påbeyndt og der arbejdes hårdt af mange frivillige.
Det er HUJ A/S som har byggeriet i hovedentreprise.

Nedenfor ses tegniger af tilbygningen.

Billede Af Tilbygning

Tegning Af Tilbygning

___________________________________________________________________________________

Så er hallen på vej og der bliver arbejdet hårdt oppe på byggepladsen, men også i kulissen med at få samlet de sidste penge g de sidste tilladelser.

Dansk halbyggeri står for byggeriet af selve hallen, mens vi i Nørager skal hjælpe hinanden i fællesskab, med at få det resterende del af hallen op og stå.

Der vil her på Nørager boldklubs hjemmeside og Facebook, løbende blive opdateret med hvordan byggeriet står til. Der vil også blive opdateret med billeder og forskellige informationer.

Nedenfor er tegningerne, som vi har fået af Dansk halbyggeri, de viser både facaden, situationsplans og stueplan:

Billed Af Hal

Hal