Multi-Hallen

486368_481068321949171_1626500424_n

Lørdag d. 7. juni 2014 blev der afholdt indvielse af Nørager Multihal, samtidig med at Nørager Boldklub fejrede 60 år's jubilæum.

I forbindelse med at Nørager har fået en multihal, er der opstartet nye sportsgrene i Nørager Boldklub. Hvis der er nogen der har nogle specielle ønkser eller forslag, er i meget velkommen til at rette henvendelse til bestyrelsen.

Både badminton og zumba er allerede startet op. Og vi har stadig plads til flere spændende og sjove sportsgrene.

Så går du og brænder for at kunne udøve en helt bestemt idræt, så tag kontakt til bestyrelsen i NBK.

Alle forslag er velkomne og mulighederne herom vil blive undersøgt nærmere.

Følg NBK på Facebook - Så gå ind og "synes godt om" vores facebookside, hvor der også bliver posted en masse andet omkring Nørager Boldklub.

Projekt "Etablering af nyt klublokale og værested med sundhedscafe-For fremtidens landsbyfællesskab i Nørager" er støttet af LAG Djursland med 103.200,00 kr."

Følgelogo Farve

LAG

Her under findes link til den Europæiske Landbrugsfond for Udvikling af Landdistrikterne: http://ec.europa.eu/agriculture/rural-development-2014-2020/index_da.htm

NBK HALLEN