Nytårsappel for senior afviklet !

30. januar 2017

Lørdag d. 29. januar blev der budt velkommen til en ny fodboldsæson for herresenior spillerne i Nørager Boldblub.

NBK Senior Appel 2017 25 spillere mødte op i lørdags til Nytårsappel i seniorafdelingen i Nørager Boldklub. Heriblandt ét "nyt" ansigt i form af Mads Fuglsang Pedersen, søn af den levende NBK legende Claus "Pylle" Pedersen.

Mads trænede med i NBK de sidste par gange i efteråret 2016 og meddelte på daværende tidspunkt at han ville vende hjem til Nørager i foråret 2017. Efter en længere periode hos Randers Freja, hvor han spillede på deres Danmarksserie hold.

Efter ca. 1,5 times træning, blev der traditionen tro serveret suppe i Klubhuset, imens senior fodboldformand Allan "Klemme" Jensen bød velkommen til sæsonen 2017 og den nye cheftræner Ole Kjær fortalte om forberedelserne og forventninger til den kommende sæson.