Herresenior fodbold - Nytårappel afviklet

25. januar 2016

Lørdag d. 23. januar blev der budt velkommen til en ny fodboldsæson for herresenior spillerne i Nørager Boldblub.

IMG_828817 spillere mødte op i lørdags til Nytårsappel i seniorafdelingen i Nørager Boldklub.

Efter ca. 1 times træning, som i år foregik i hallen på grund af snevejret. Blev der traditionen tro serveret suppe i Klubhuset, imens senior fodboldformand Allan "Klemme" Jensen og 1. holdstræneren Casper Kjær Sørensen bød velkommen til sæsonen 2016.

IMG_8265

Casper Kjær fortalte om forberedelserne til den kommende sæson. Og her kunne han blandt andet fortælle klubbens spillere, at der i februar vil være en træningslejr, som afvikles i Vildbjerg, på Vildbjerg Sports- og Kulturcenter.

IMG_8269

Træningsprogram NBK

PDF-filen herunder indeholder overstående træningsprogram for januar til og med marts.

Hent PDF