Nørager FC får revanche kamp!

24. juni 2014

Midsommer Kampen NBK Vs . Nørager FC (1)

Første opgør mellem Nørager BK og Nørager FC endte i straffesparkskonkurrence, hvor Nørager BK løb afsted med sejren. På lørdag er Nørager FC tilbage og de tørster efter hævn ;-)

Revanchekampen spilles på lørdag kl. 14:00 på Nørager Stadion.

Der vil være mulighed for køb af øl og vand i klubhuset.

Kampen dømmes af Patrick Remon.

Nørager Boldklubs trup er følgende:

1. Anders Pedersen
2. Marc Lindgård
3. Kenneth "Flex" Fisker
4. Thomas Rasmussen
5. Mark "Pilfinger" Cassøe
6. Mads "Pylle" Pedersen
7. Kasper "Kongen" Sortkjær
8. Dan "Clemens" Elgård
9. Kristoffer "Bubber" Frandsen
10. Daniel "Håbet" Sortkjær
11. Jacob Mørch
12. Mathias Frandsen
13. Lasse Køtter
20. Steffen Klintø

Opdateret (af Nørager FC): Nørager FC's trup er endnu ukendt, men begge målscorer fra sidste års kamp er efter sigende ude. Det er hjemmeholdets Karsten "Købmand" Jensen dog også, så det går nok lige op. Sikre i udeholdets opstilling skulle være sidste års midtbanemotor Hjalte Frisk, forsvarsklippen Andreas Schultz, et par nye forstærkinger, og sidst, men ikke mindst, en tidligere jysk mester fra NBK.

Anfører og uheldig højreback fra sidste år - han udgik med en skade kort inde i kampen - Eskil Busck udtaler før kampen; "Det bliver hårdt".