Hollandstur for U11 og U13 drenge

5. april 2018

U11 NY

Fodboldtur til Zwolle i Holland for NBK/AIF's fodbolddrenge.

I påsken havde Nørager/Allingåbro's fodbolddrenge fornøjelsen af at deltage i Hanze Trophy Cup i Zwolle i Holland.
Klubberne havde i alt 4 hold med i stævnet fordelt på to U13 hold samt to U11 hold. For alle 4 holds vedkommende var det spændende at være med i et velorganiseret stævne og ikke mindst at møde hold fra mange forskellige lande. Rent sportsligt bød weekenden på blandede resultater, men for U11A lykkedes det at gå hele vejen til finalen hvor de skulle op mod et rigtigt godt hold fra storklubben FC Zwolle. Efter en velspillet, nervepirrende og intens finale endte kampen 1-1 og kampen skulle afgøres i straffesparkskonkurrence. Efter at hvert hold havde sparket 5 straffespark var stillingen stadig uafgjort, men efter endnu et spark til hvert hold måtte U11 drengene fra NBK/AIF kapitulere og lade FC Zwolle løbe med 1. Pladsen.

Alle drengene kommer dog hjem med en masse gode oplevelser og ikke mindst et kammeratskab, der er blevet yderligere forstærket efter nogle intense dage i det hollandske.

U11 Vinder

Vi vil på vegne af Nørager Boldklub og Allingåbro Idrætsforening gerne takke de mange sponsorer der har hjulpet både med nye dragter, tasker og mad til busturen til Holland.

• Min Købmand Nørager
  • Dagli Brugsen Allingåbro